måndag 1 augusti 2011

Mååååndag

Hoppla! Idag gick jag och mamma och såg "Bridesmaids". Den var hysteriskt rolig! Efteråt så gick vi lite snabbt på stan och jag fick med mig tre tröjor, ett par shorts och en ny bikini hem! Totala priset? 162,50 kr! Hur underbar är inte REA? Innan min pappa och lillebror åkte iväg så hade vi lite smått börjat att äta GI-mat, alltså mat som innehåller långsamma kolhydrater som gör att man håller sig mätt längre. Jag och mamma hade stooora planer på att laga någon god rätt med sötpotatismos och kyckling igår kväll, men vad hände? Jo, det blev pizza och ikväll blev det McDonald's-mat. Nya fräscha tag från och med morgondagen! De recept vi provade var faktiskt väldigt goda. Tror att jag ska ta och laga en av rätterna till lunch imorgon. Det är ett betydligt bättre alternativ än yoghurt och flingor, hehe. Nej, nu ska jag titta på teve, kanske läsa lite och sedan sova. Hakuna matata my friends. Snart börjar helvetet igen med tidiga mornar och långa dagar fyllda med matte C. Ve och fasa nu fick jag lite ångest... Godispåsen får fungera som terpi. Ha det fin fint!


Inköpt på Stadium och Monki :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar