tisdag 9 augusti 2011

Paus.

Jag behöver en paus. En riktig jävla paus. Från vad? Killar. Vad annars? Finns det något annat här i världen som kan göra en så glad och men också ledsen? Få en att må så jäkla bra och i nästa sekund få en att känna sig som skit? De kan få ens liv att kännas så otroligt okomplicerat vissa dagar och sedan blir det plötsligt ett helvete. Jag har haft för mycket helvete på senaste tiden, så tills jag är säker på att jag klarar av att hantera ett nytt helvete, så är det lika bra att hålla sig borta från kärlek helt och hållet. Nu vet jag dock att min viljestyrka när det kommer till detta är svagare än mina armmuskler, så den här pausen kommer väl inte hålla direkt länge, men det är principen som räknas! Tills det dyker upp en kille som bara vill mig väl och kan acceptera både min glada och min "komplicerade" sida, så får det vara nog med all den här skiten. Nörden inom mig skriker av längtan efter skolan. Både för att mina allra bästa vänner finns där varje dag och för att jag då får en massa annat att fokusera på. Nu får vi bara hoppas att skolarbetet inte väljer att göra mitt liv till ett helvete istället, då har jag stora problem... Men men, hakuna matata! Så här glad ska jag vara nu under pausen :D Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar