söndag 31 juli 2011

Wazzaaaaap?!

Tjosan! Ber om ursäkt för föregående inlägg, det är väldigt långt och förmodligen rätt ointressant. Så för att gottgöra er kommer här ett lättsamt och kort inlägg! Idag drog pappa och lillebror till Helsinfors med Silja Sypmphony vilket resulterade i att jag och mamma har huset för oss själva imorgon. Sweeet! Vilket innebär att JAG har huset helt för mig själv från 06.00-17.00 imorgon!
Så om någon vill komma hit - hojta bara till :)

Annars har jag inte så mycket att rapportera. Börjar få liiiite ångest inför skolstarten. Jag börjar den 19:e augusti och detta år kommer bli det första någonsin som jag är utan en av mina bästa vänner, Josefine. Hon drar till London för att plugga på Svenska Skolan där, medan jag sitter fast här i Muppsala :'''( Nej då, så farligt är det inte. Hon kommer få det toppenbra där och jag har ju faktiskt världens bästa klass <3 Har nog aldrig trivts så bra i en klass som min nuvarande, och ändå har jag bara gått med dem i ungefär en termin. Det bevisar bara hur underbara de är som tog emot mig på bästa möjliga sätt och fick mig att bli en i gänget :) Annars innehåller skolåret rätt roliga saker. Jag ska börja läsa rättskunskap nu i höst och i september drar jag till Schweiz och får träffa Sharon, Christian, Dario och alla andra underbar människor som var här i april :D Sen i oktober kommer det nya schweizare hit, två stycken ska jag ta under mina vingar och dela hus med i en vecka! Ska bli riktigt roligt :) Något jag dock inte ser fram emot är att börja läsa matte C, matte D och fysik B. Gud hjälpe mig. Får flirta till mig någon hjälpsam NV 3:a som redan har läst skiten, hehe... Nej, nu ska jag ta och lyssna lite på musik och bara vara en soffpotatis!


Jag och min fina, fina syster Emma när vi ägnade
oss åt lite mimning på bussen i Tyskland, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar