tisdag 23 augusti 2011

Nästan frisk!

Hej alla fina! Ett mirakel har skett - jag är så häääääär nära att vara totalt frisk igen! Varmduschen och äpplena gjorde susen, hehe. Vaknade upp utan huvudvärk och en näsa som faktiskt gick att andas genom, i alla fall mestadels av tiden. Detta innebär, som ni säkert förstår, att jag kommer kunna hittas på Katte imorgon igen! Oh joy! Att jag kommer få enorma nysattacker får folk helt enkelt stå ut med. Känns bra att det är en kort dag så jag får lite mjukstart. På torsdag börjar rättskunskapen! Ska bli riktigt kul och hoppas verkligen att gruppen och läraren är bra.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, eller jo, kanske, men det får nog bli ett inlägg för sig självt i så fall. Vi får se hur det blir. Ha det bra!


En av mina absoluta favoritbilder från Tyskland.
Så här glad blir Johan när han får sin middag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar