tisdag 16 augusti 2011

Schema

Hallo leute! Jag är tillbaka! Snyggare, starkare... eller nä, men tillbaka är jag! Ikväll tänkte jag bara informera om mitt schema för kommande läsår, vilket ni ser här under. Jag fick en rätt så stor chock när jag såg att jag tydligen förväntas dyka upp på SVA (Svenska som andraspråk) och TLP (Textila tekniker). Jag har inget minne av att frivilligt ha valt textila tekniker och inget minne av att min svenska lärare har sagt att jag behöver gå på SVA... Så Katte har nog fuckat upp lite angående de två kurserna, men resten av schemat gillar jag verkligen! Speciellt måndagarna och onsdagarna. Som ni ser börjar jag 10.10 varje måndagsmorgon och slutar 14.40. Dessutom verkar det som att varannan måndag slutar jag 12.45 eftersom kemin uteblir. Tisdagar känns lite jobbigare, då går jag till 16.40, men det ska jag väl klara av med en sån chilldag som onsdag dagen därpå. Jag börjar 8.30 och slutar 12.50 - man tackar och bockar! Torsdagarna blir lite pain att gå till 17.00, men med en sovmorgon till 10 känns det rätt okej ändå. Fredagarna har jag neutrala känslor för. Slutade tidigare förra terminen, men trettiofem minuter senare känns inte som en så stor skillnad. Dock är jag inte pigg på att ha idrott på förmiddagen, men jag är aldrig pigg på idrott, oavsett tid och dag... LÄNGTAR sååå till 3:an då jag är friii, friiii I tell ya, från den ondskefulla idrottssalen! Nej, nu ska jag duscha och njuta av mitt nymålade och fina rum. Kanske även reta lillebror lite eftersom han börjar skolan imorgon, hehehehe...
Ha en trevlig kväll och om ni börjar i skolan imorgon: jag lider med er <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar