onsdag 8 juni 2011

Utmattad

God kväll! Tänkte bara göra ett snabbt inlägg, är så himla trött att jag funderar på att lägga mig nu faktiskt. Blir en lång dag imorgon, tack gode gud att avslutningen är på fredag. Idag fick jag hem all info angående min Tysklandsresa. Tydligen ska jag flyga till Frankfurt och sedan åka tåg till Köln helt ensam. Det kom som en chock efter att ha varit inställd på att få flyga tillsammans med de andra svenskarna. Men men, det ska nog gå bra! Resan tar ungefär 5h, men då är väntan på tåget inräknat så. Jag kommer fylla år i Bonn och dagen därpå far vi vidare till Mönchengladbach. Jag vet ännu inte vilka min värdfamilj är, men hoppas att få reda på det inom de närmsta dagarna. Här nedanför ser ni lite bilder från hotellen som vi kommer att bo på. Tycker speciellt att det första hotellet i Bonn verkar jättemysigt. Nu ska jag nog ta och lägga mig, känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre... God natt!


Hotel Kaiser Karl i Bonn

Hotel Mirabelle i München.

Hotel Ludwig van Beethoven i Berlin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar