måndag 20 juni 2011

2 dagar, 15 h och 30 min

Om 2 dagar, 15 h och 30 min lyfter planet till Frankfurt och månaden, som förhoppningsvis kommer bli den bäst i hela mitt liv, börjar. Jag kommer få träffa en massa nya människor och använda mig av tyskan varje dag. Erkänn att det är ett dröm-upplägg? I alla fall ur mitt perspektiv. Jag kommer ta en jäkla massa bilder med min nyligen införskaffade kamera som jag kommer lägga upp här när jag kommer hem. Tvivlar på att jag kommer kunna uppdatera bloggen under resan, tar inte med mig någon dator så det blir väl kanske när jag är hos värdfamiljen i så fall, men förvänta er inte för mycket! Kommer dock skriva "resedagbok" som jag lägger upp här tillsammans med bilderna. Lär nog skapa en egen kategori till det.

Jag har tittat klart på hela säsong 1 av "Glee" och det gör mig deprimerad. Måste se säsong 2 också. Helst nu. På en gång. Har fortfarande till onsdag kväll på mig. Aja, nu ska jag hitta på något skojigt och njuta av min näst näst sista kväll hemma på en månad! God kväll :)

Ser ni musklerna? Inte något man vill mucka med inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar