torsdag 9 juni 2011

Sångfåglarna

Om 2h är det dags för Sångfåglarnas första framträdande inför publik. Spännande, spännande... Jag kan äntligen alla låtar utantill, men skulle inte förvåna mig om jag får blackout när jag väl står där och glömmer halva texten, men men - shit happens! De andra tjejerna är så duktiga så det kommer nog inte höras i vilket fall så.

Idag var då den sista skoldagen i 1:an och ord kan inte beskriva känslan av hur lycklig jag känner mig. Imorgon börjar sommarlovet på riktigt och det är väldigt efterlängtat ska jag säga. Jag kommer sakna min otroliga klass så himla mycket, EFD10NV for life <3 Ska bli härligt att komma tillbaka i höst till alla bekanta ansikten och verkligen känna att man har hamnat rätt. Tyvärr lämnar några underbara människor oss, vilket är väldigt sorgligt, men jag hoppas att de kommer trivas i deras nya klasser :) Världens bästa Anton kommer dessutom tillbaka i 3:an så det är bara att bita ihop tills dess! Nu ska jag glo lite på TV innan jag tar bussen ner på stan och möter upp tjejerna för lite uppsjung. Önska oss lycka till ikväll! Slänger in lite bilder från avskedsfesten vi hade för Anton och William i måndags. Vi hörs senare!

Oh crap, kom på att min skoldator är på lagning i skolan, så ni får klara er utan bilder, tyväääärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar