onsdag 15 juni 2011

Illamående

Jag blir fysiskt illamående av hur äckligt dumma vissa människor är. Av hur vidrigt okänsliga och rent ut sagt fittiga vissa människor är. Jag blir psykiskt illamående eftersom jag kommer spendera två veckor med några av dessa människor. Jag ska spendera två veckor med personer som öppet i en chatt sitter och klankar ner på en tjej som inte är med i chatten. De kallar henne fet och tråkig. De ger henne ingen som helst chans att försvara sig. Människan som säger att hon verkar tråkig säger även att han inte har pratat med henne en enda gång. Jag blir så himla förbannad. Förbannad över att det finns sådana människor som dem. Något annat jag blir ganska ledsen över, är att folk alltid blir lika chockade och tycker att jag är knäpp när jag berättar att jag aldrig druckit alkohol.  Är jag ett missfoster? Förvandlas jag till Shrek när folk inser att jag inte blir full varje helg? Ibland känns det som det. Speciellt nu när jag ska till Tyskland där man får dricka lagligt från 16 års ålder. Min värdsyster blev väldigt tyst när jag sa att jag inte brukar gå ut med mina vänner och supa. Det kommer bli två väldigt långa veckor.

Jag blir så irriterad på folk som ska få andra att känna sig som skit. Människor som är så egoistiska och osäkra (?) att de alltid måste trycka ner andra för att få sig själva att må bättre. MWAAH!!!
Nu ska jag vara så jävla klichéartad att jag ska tröstäta glass och kakor och titta på "Livet på BB". Yeah, that's right. Deal with it.


1 kommentar:

  1. älskade lilla hanna.
    1, du är inte ett missfoster
    2, stå på dig det är drygt men det är värt
    3, alkoholen är en överskattad drog, vad är dina minnen värda om du inte minns dem?
    4, ska jag slå dem?

    SvaraRadera