tisdag 7 juni 2011

Mönchengladbach

Wazaaaaaaaaa?! Jag kom hem från skolan för någon timme sen och sitter här i bikini och tror att jag kommer smälta bort totalt snart. Fy saaaaaatan va varmt det är! 

Dagen har varit nice, hade sovmorgon till 10.05 och då hade vi tyska vilket inte var speciellt ansträngande. Vi filmade lite till våran awesome film till Schweizarna, haha, den kommer bli så fin ;) Sen hade vi två timmars håltimme och då passade Sångfåglarna på att öva lite inför torsdagen. Sen hade vi fysik, vilket var pain, men vi fick i alla fall gå tidigare eftersom vi blev klara med alla uppgifter vi skulle räkna. På engelskan fick vi bara reda på våra resultat på NP - jag fick MVG, woop woop! Imorgon ska vi ha avskedsfika för vår kära tyskalärare Sylvi som slutar till hösten. Jag kommer sakna henne så himla mycket <3

Idag fick jag även reda på var jag kommer bo i Tyskland. 2 veckor kommer jag spendera i Mönchengladbach! Hur coolt är inte det namnet? Haha! Nu ska jag fixa glass med lättsaltade chips. Sounds crazy? Well, then you haven't tried it yet. 


Mönchengladbach.

1 kommentar:

  1. hrm..glass och lättsaltade chips låter värt att pröva faktiskt

    SvaraRadera