onsdag 22 juni 2011

Sista dagen hemma

Som rubriken avslöjar så är detta alltså min sista dag hemma. Imorgon 10.30 ska jag träffa Karolina coh Rim på Arlanda för att checka in. Kommer även få träffa min älskade Emma ungefär en timme senare <3 Kommer kännas jättekonstigt att lämna henne för att gå på planet när hon måste sitta kvar och vänta på sitt... vårt plan går 12.40 och resan tar ungefär 2h. Väl framme i Frankfurt möter någon från PAD upp oss och ser till att vi kommer på tåget till Köln.
Därifrån lär vi väl åka bil eller buss till Bonn som är morgondagens slutdestination :)
Min resväska är praktiskt taget färdigpackad och väger in på ungefär 15 kg, tack gode gud, har ingen lust att betala 100 kr per kilo i övervikt... Nu ska jag städa mitt rum, duscha och mysa med min underbara familj! Speciellt min mamma som inte följer med till Arlanda imorgon bitti <3 Kommer upp ett tidsinställt inlägg imorgon, men efter det lär uppdateringen suga stortå.
Ha en fortsatt bra onsdagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar