fredag 10 juni 2011

Freeeeeedoooooom

S-O-M-M-A-R-L-O-V! Så underbart att det inte går att beskriva!
Fick gå upp på scenen och ta emot mitt stipendium inför hela årskurs 1. Sjukt nervöst, men som tur var stod Sylvi i gången och gav mig en uppmuntrande klapp i ryggen vilket hjälpte väldigt mycket. Jag fick en otroligt snygg gul keps som det står "Goethe-Institut" på, någon slags väska, en snygg grå tygkasse och jag fick även ett diplom. Om ni någon gång har stått på scen och fått applåder för något ni gjort eller uppnått, så vet ni hur det känns. Det känns helt makalöst bra. Åtminstone jag blir jättestolt över mig själv när jag vet att folk tycker jag har varit duktig.
Min mentor var väldigt chockad, han hade ingen aning om att jag var "Så duktig", haha!

Nu chillar jag här hemma och ikväll bär det av till Tsatsiki för middag med klassen - supermysigt!
Imorgon tänker jag sova så länge som möjligt och sedan bara njuta av att vara fri tills augusti.
Ha en underbar sommardag!

Lite fina bilder från avslutningen!
Tycker speciellt mycket om den längst ner till höger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar