måndag 13 juni 2011

Busy enyoing life

Tjosan! Ledsen för den dåliga uppdateringen, men är lite upptagen med att chilla och lära känna de andra PAD-deltagarna som jag kommer att träffa om inte mindre än 10 dagar. Helt stört!
Avslutningsmiddagen med klassen var jättetrevlig, även fast det tog 1h att få vår mat.
Att byta till EFD10NV var absolut ett av de bästa besluten jag någonsin tagit :) <3

Så vad gör jag om dagarna? Jag sover tills jag känner mig utvilad, chillar runt här hemma och nördar framför datorn - ett perfekt upplägg med andra ord! Imorgon ska jag ner på stan och umgås med min kära vän, Lionel (aka. Emma)
 och om ett tag ska jag bege mig till en kompis för att titta på film. Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

Bild från middagen i fredags. Väldigt trevligt folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar