tisdag 19 juni 2012

Tiiiiisdaaaaag

Hejsan hoppsan! Idag var det meningen att jag skulle ha HLR-utbildning, men jag vaknade upp med ett förjävligt illamående, vilket gjorde att jag blev sängliggande fram till tolv ungefär. Lyckades få i mig en tablett, lite yoghurt och en hård macka och till slut gick det över. På eftermiddagen åkte jag ner och mötte mamma på stan för att checka in rean. Vi hittade massa fint och köpte bland annat lite födelsedagspresenter till mig, haha! Kanske lite tråkigt att veta vad man ska få, men på så sätt blir det ju i alla fall något man tycker om :) Jag köpte den fina ringen jag har på mig här under och även en solhatt och ett par solglasögon. Jag har aldrig kunna haft solglasögon eftersom jag är halvt blind utan mina glasögon, men dessa var faktiskt tillräckligt stora för att dölja mina glasögon tillräckligt väl för att det skulle se hyfsat snyggt ut, så jag slog till! Om 34 dagar bär det av till Bulgarien! Och om 8 dagar fyller jag 18! <3 Imorgon har jag två läkartider, på torsdag har jag en föreläsning och på fredag morgon åker vi upp till stugan för att fira midsommar. Håller tummarna för bra väder! Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar