tisdag 26 juni 2012

Sista dagen som minderårig

Så var då min sista dag som minderårig här. Imorgon fyller jag hela 18 år och räknas som vuxen.
Helt galet vad fort tiden går ibland! Imorgon blir det födelsedagsmiddag med familjen på O'Connor's och på lördag har jag och Sara en gemensam födelsedagspicknick. På måndag är det dags att börja jobba och om tjugosju dagar är det äntligen dags att fara till Bulgarien. Idag har jag vart på stan och fixat så min kära vän helluggen är tillbaka igen. Jag är supernöjd och bilder kommer förmodligen imorgon. Här nedanför ser ni lite exempel på vad jag har önskat mig i födelsedagspresent. Nu ska jag städa undan lite och sedan läsa färdigt "L.A. Candy". 


Topparna - Lindex
Halsband - Dogeared
Shorts - Pieces
Väska - Miss Selfridges
Klocka - Ur & Penn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar