torsdag 7 juni 2012

Sömntuta

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv "Imorgon ska jag gå upp senast nio så jag hinner få saker gjorda!" och lika många gånger har jag vaknat av väckarklockan kl 9, tryckt av alarmet och sedan sovit till 11.30. Jag kan inte hjälpa det! Min säng är helt gudomlig. Om jag fick bestämma slulle jag ligga där hela dagen! Men nej, jag måste faktiskt in till skolan en snabbis och sätta upp lappar ang. morgondagens grillkväll med Tyskaföreningen. Tyvärr ser det inte direkt ut som att det kommer några fler än jag och Emma, vilket är tråkigt, men men, det blir nog skoj ändå! Nu är det inte långt kvar tills sommarlovet börjar, jippi!!! Här har ni förresten en av de grymt fina bilderna som Sara tog på mig i söndags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar