tisdag 26 juni 2012

Tick tack...

Min födelsedag närmar sig med stormsteg! Fick precis höra av mamma att för exakt 18 år sedan hade allt  precis satt igång och kl. 07.14 imorgon bitti föddes jag. Galet egentligen! Mamma håller på att slå in presenter nere i köket, så jag är portad från nedervåningen... Men det gör inte så mycket för jag har det bra här i sängen med min Marabou daim och "Game of Thrones" avsnitt! Här har ni lite bilder från sommarstugan där vi firade midsommar. Det är så härligt tyst där uppe, men efter en helg utan rinnande vatten, riktig toalett och med praktiskt taget ingenting att göra så börjar jag klättra på väggarna. Ni ser även hur det ser ut med luggen nu! Nej, nu blir det "Game of Thrones"!
Nästa gång jag skriver är jag myndig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar