söndag 3 juni 2012

Nytt utseende!

Tadaaa! Visst är bloggen fin?! Idag har jag haft Sara på besök här hemma. Vi har spelat in en cover på Demi Lovatos "Lightweight" och sen tog hon en massa fina bilder på mig, vilket är anledningen till att bloggen har ett nytt utseende. Hon är en sådan otrolig fotograf och galet duktig på att spela gitarr och sjunga! Lägger upp några av bilderna hon tog när hon har redigerat dem färdigt. Den här veckan har jag inget speciellt på gång. Imorgon har jag mina två sista prov för terminen: en tyskauppsats och ett kemiprov. Kemiprovet har jag lite smått panik inför - det känns som att ingenting har fastnat - men det får faktiskt gå hur som helst. Jag har hela trean på mig att fixa upp ett bra slutbetyg i kemi B. På tisdag ska jag äntligen klippa mig och jag funderar faktiskt på att klippa av en bra bit, men är inte säker än. Får tänka på saken lite... Sedan på fredag så ska ha grillkväll med tyskaföreningen, mitt första event jag har styrt ihop som ordförande! That's right, jag har gått och blivit ordförande! :D Det ska bli jätteroligt, så jag håller tummarna att det inte regnar på fredag... Nej, nu ska jag äta lite mackor och försöka få in lite mera kemi i huvudet. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar