lördag 9 juni 2012

Lördag kväll

Hejsan hoppsan på er! Sitter här och är glad över hur fint allting känns just nu. Igår eftermiddag hade vi som sagt grillkväll med Tyskaföreningen. Det var jag, Emma, Sara, Tilda, Lisa, Ulva och Anna och vi hade det jättetrevligt! Är så himla glad att det blev av, jag behövde verkligen en rolig kväll med kompisarna! Idag har jag sovit länge, tagit en rejäl långpromenad och hittat en ny favoritplats samt förundrat över hur fin Lunsenskogen kan vara en solig dag. Nu sitter jag och kollar på "Eternal Sunshine of the Spotless Mind". Fin film, men en aning rörig! Ska ta och titta på något avsnitt av "Skins" innan det är dags att sova. Snart är det sommarlov. Om 18 dagar fyller jag 18 och om 44 dagar åker jag till Bulgarien. Love it!

Fina Emma på grillkvällen!

Min nya favoritplats <3 Det var helt underbart vackert.


Fina Stordammen, endast 1 km från min baksida!


Förmodligen den längsta promenaden jag någonsin tagit frivilligt!


Min älskade lilla korv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar