fredag 30 december 2011

Wooooo, rubrik...

Halloj halloj! Är på betydligt bättre humör idag än jag var igår. Hade så himla roligt igår! Vi skrattade, åt pommes frites med nutella som var helt okej faktiskt, käkade pizza, godis, chips och glass och tittade på en massa filmer. En perfekt kväll med andra ord! Idag sov jag till tolv ungefär och jag har spenderat hela dagen i pyjamas. Fick ett av mina vanliga "Jag behöver förändring!"-ryck och möblerade om hela mitt rum. Blev väldigt nöjd med resultatet faktiskt! Imorgon är det nyårsafton och jag blir hemma i år igen. Känns väl lite sisådär, men samtidigt känner jag att nyårsafton är lite överskattat. Det är ju egentligen bara en vanligt dag och kväll, som råkar vara den sista på året. Men visst, ska inte hyckla, att få en kyss vid midnatt är inte överskattat alls, det är underbart och känns lite speciellt att börja det nya året tillsammans med någon man tycker om. Kanske därför jag är så bitter i år? Äsch, jag ska kyssa mig själv vid midnatt imorgon! "Sisters are doin' it for themselves!" Men om nu en snygg kille skulle befinna sig i närheten och känner sig manad till att ge mig en kyss, så skulle jag inte tacka nej. Nä, nu ska jag äta daimglass och titta på "Sex and the City".
Hoho, så mysigt!

Egobild! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar