torsdag 15 december 2011

Jag är tillbaka! Typ.

Hej alla glada och fina! Just nu, just den här kvällen, känns det som att inget kan sabba mitt bra humör! Kursprovet i kemi och biologiredovisningen är över, imorgon försvinner idrottspasset och sen är min enda skoluppgift att läsa ut en bok som jag faktiskt har fastnat för. Jag tackar alla högre makter för att jag inte har blivit helt, utan bara lite sådär lagom och hanterbart, galen under de senaste veckorna. Det har varit många frustrerande stunder när en fysikbok kan ha flugit in i väggen eller så, men nu är det äntligen över! Jag firar detta med att inte göra ett skit :) Jag sitter här i min stora sov t-shirt och med handduksturban och är sådär lagom ful och lat som man ska vara när alla måsten släpper. Fina kläder och skor och snyggt hår i all ära, men detta är fasiken min favoritoutfit! Nej, nu ska jag ta och dyka ner i min enorma godispåse som jag köpte till kemiprovet och glo på TV. Har passat på att rensa mobilen på bilder, så ni får några trevliga :) Ha en riktig toppenkväll!


Bild från Spirit Week, tror temat var fantasy.
Här är jag med Dumbledore! Skyller mina trötta ögon på fysiklektionen.

Biologilab. Vet inte hur länge jag och Elin satt och försökte
få dessa lösningar att bli neutrala (gröna)!

Luciatåg på Fyrishov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar