onsdag 28 december 2011

Värdelöst

Idag har jag haft en sån där dag när man inte riktig vet hur man mår. När timmarna liksom bara går utan att något vettigt händer. Det är som att en vindpust kom och svepte med sig all ork och den lilla självkänsla jag hade. Om ni inte har upplevt känslan av att känna sig oönskad och lämnad utanför, så vet ni inte hur jag har känt mig idag. Hur det har värkt och plågat mig hela dagen. Jag har för många tankar som snurrar i huvudet just nu, tankar som sakta med säkert bryter ner mig bit för bit. Så just nu försöker jag bara andas och tänka på roligare saker. Som att jag imorgon har en dejt med underbara Felicia och Sara. Vi ska testa vår geniala idé angående att kombinera nutella med pommes frites, titta på film och ha kul. Nä, nu ska jag tröstshoppa på HM. För tredje dagen i rad.
Det hjälper för stunden. 

1 kommentar:

  1. Hoppas allt blir bättre snart! Finns för dig :)
    Vi kommer ha det awesome! :D<3

    SvaraRadera