måndag 2 januari 2012

PAD 2011

Sitter och tittar på gruppfotot som togs på gruppen och våra värdsyskon i Mönchengladbach och läser alla fina kommentarer som mina gruppkompisar har skrivit på baksidan. Hittade även födelsedagskortet jag fick där alla har signerat och jag kommer på mig själv med att fånle. De tjugo dagarna jag befann mig i Tyskland i somras var både helt underbar och superjobbig. Så många minnen jag har därifrån! Och när jag nu sitter här och tänker på dem, så inser jag att jag inte har skrivit något här om hur det var. Vilket är skandal eftersom en sån fin resa är värd att dokumenteras! Så imorgon tänkte jag sätta mig och skriva lite inlägg om resan. Det finns så mycket att berätta, så ni kan räkna med rätt långa inlägg med bilder. Men nu är det dags att sova :) Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar