torsdag 1 december 2011

Ljuset vid tunnelns slut

Mina vänner! Jag börjar se ljuset vid tunnelns slut! And it feels gooooooooood! <3
Gjorde det fruktade fysikprovet idag. Gick väl smidigt ända fram tills brandlarmet gick och det bara var att knalla ut till Vasaparken. Ni skulle ha sett hur vansinniga alla NV 2:or var, haha! Men men, provet kunde ha gått mycket bättre, men också betydligt sämre, så jag är rätt nöjd. Mest är jag bara glad över att skiten är gjord! Dock är det prat om att vi kanske måste göra ett nytt prov eftersom vi fick lämna lokalen mitt under provtiden... Om det blir så kommer jag bryta ihop, orkar inte utsätta mig själv för detta igen. Om exakt två veckor har vi ett nytt kursprov, fast i kemi. Dock känner jag mig betydligt mindre stressad inför det eftersom jag känner att jag har sjuuuukt bättre koll på kemin än fysiken. Plus att jag tycker kemi är 100000000 ggr roligare än fysik. Kul att mitt första riktiga inlägg på nästan två veckor bara handlar om plugget. Well, fram tills jullovet är plugget det enda som ockuperar mitt huvud. Sorgligt, men sant. Jag lovar er att den 21:a december när vi har haft julavslutning kommer jag grina av lycka när jag kommer hem. Sen kommer jag gå in i en koma fram till julafton. Gå i ide och endast vakna upp för att äta eller gå på toa. Mhmmm... låter riktigt lockande måste jag säga! Nä, nu ska jag fortsätta att gotta mig med säsong 1 av "One Tree Hill" som jag införskaffade tidigare idag som en "Grattis, helvetet är över!"-present till mig själv. Myyyyyysigt.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar