tisdag 27 december 2011

IKEA madness

God kväll! Idag sov jag ut ordentligt, till 12.00 ungefär,och sedan åkte jag och lillebror med mormor till IKEA. Grejen med IKEA är att det blir knepigt varje gång jag åker dit. För åker jag dit utan att ha pengar, då blir jag halvt deprimerad för då kan jag inte köpa alla hundratals fina saker jag hittar, medan om jag åker dit med pengar, då blir jag halvt ruinerad. Men men, min säng blev väldigt fin med ett nytt påslakan och ett lakan anpassat för 180 cm sängar vilket innebär att jag äntligen kan sova i den utan att lakanet flyger iväg! Underbart med andra ord. Roligare än så har jag inte haft det idag. Funderar på att spela lite Sims för att fördriva tiden. Jag måste dock börja ut och umgås med vänner, för sen säger det bara vips! och så är lovet slut. Så alla frivilliga, hojta till! Ha det så bra :)


Så här glada var vi innan vi åkte till IKEA.


Fin fint blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar