måndag 19 december 2011

SLUT!

Nu mina vänner, nu är det SLUT! Slut på dryga inlämningsuppgifter för i år! Skrev precis klart min bokanalys om "The Picture of Dorian Gray" och svenskauppsatsen skrev jag klar igår. Ni skulle bara veta vilken himla lättnad jag känner just nu. Nu känns det som att jag äntligen kan andas lätt igen och faktiskt bara kunna njuta av mina klasskompisars sällskap imorgon utan att känna mig stressad över uppgifterna som har deadline på onsdag. Fattar ni? På onsdag är det jullov! Som alla har längtat och så behövt det är alltså. Den här helgen har jag varit i någon slags för-koma. Jag har sovit till halv tolv, varit uppe några timmar, däckat i soffan från 14-17 och sedan somnat som en stock igen runt 22. Var det skönt? Hell to the yes! Nej, nu ska jag ta och mysa i min säng framför teven och bara gotta mig i faktumet att jag är färdig för den här terminen. Underbara känsla! <3 Slänger in min favoritreklam just nu, jag smälter varje gång alltså. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar