söndag 25 december 2011

Juldagen

Originell rubrik, eller hur? Här kommer en del av mina julklappar jag fick igår: en prenumeration på Egoboost Magazine, ett presentkort på Twilfit, ett presentkort på Make Up Store, Sex and the City boxen <3, ett ljus som doftar vanilj, tre böcker i en serie jag gillar och en liten necessär. Fick även tre mysiga tröjor, varav två jag måste byta för att de var för små. Imorgon drar jag och lillebror in till stan och hänger på låset till affärerna för att bränna pengar! Jag har gjort en lista på allt som ska fixas och i vilken ordning det går snabbast att göra de, eftersom jag är mycket medveten om hur jäkla mycket folk som kommer befinna sig i Uppsalas lilla centrum imorgon förmiddag. Efter det tänkte vi käka lunch och sedan gå på "Alvin och gänget 3", vilket är awesome eftersom jag är en troget fan av Alvin, Simon och Theodore och har sett de två första filmerna på bio med lillebror. Nä, nu ska jag titta på något avsnitt av "Sex and the City" innan det är dags att sova. Hoppas ni njuter av jullovet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar