torsdag 13 oktober 2011

Utmattad

Hej på er! Som rubriken beskriver, så är jag helt utmattad just nu. Jag gjorde som sagt två prov imorse. Kemin kändes faktiskt rätt bra, men har (som 95% av gångerna jag skriver prov) kommit på fel jag gjorde nu i efterhand. Men men, det var bara ett övningsprov så om jag får över hälften rätt blir jag jävligt glad. Efter att ha suttit 2h med kemin gick jag direkt och skrev matten och den gick mindre bra. Hjärnan var slut och jag tänkte inte direkt logiskt, så det gick nog åt skogen. Men det kommer fler matteprov plus något stort avslutande antar jag så det är nog ingen större panik.

Förutom att vara utmattad efter proven så känner jag mig lite allmänt utmattad av livet. Allt känns lite sådär... jobbigt tråkigt? Rutinmässigt som fan. Jag vaknar, går till skolan, kommer hem, tittar på teve, sitter vid datorn, går och lägger mig. Ska dock inte klaga, jag skulle ju bara kunna ta mig själv i kragen och släpa ut mig för att göra något, men har ingen ork överhuvudtaget. Jag lovar, om jag får lägga mig och sova direkt när jag kommer hem från skolan så skulle jag sova tills nästa morgon.
Är helt slut. Behöver lov och behöver min älskade syster som åker 14h tåg från Norrland för att besöka mig <3 Bara att bita ihop och ha "Få perspektiv på saken!" som ett mantra. Imorgon är det i alla fall dags för Oktoberfest. Ska bli sjukt kul och styrelsen i Tyskaföreningen ska även stanna kvar i lokalen och sova över, supermysigt! Nu ska jag göra kemiläxan och försöka muntra upp mig själv lite med hjälp av min mysiga pyjamas, tända ljus och bra musik. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Känner igen din känsla, vissa perioder vill man ju inte annat än sova! Att det är höst höjer ju inte precis energinivåerna... ruggväder och mörker! :S

    Men! jo! Du får så gärna läsa om Moa&Noel, jag behöver bara en e-mailadress att skicka inbjudan till? om du mailar mig på jdernfalk@hotmail.com fixar jag! :)

    SvaraRadera