lördag 8 oktober 2011

Kontraster


Såhär såg min fredagskväll ut! Ni ser mig där i blåa jeans och vitt linne, haha... Väldigt trevlig kväll! 
Jag fick umgås med underbara människor och blev ytterligare motvillig till alkohol.
Lyckat med andra ord! (Saras bild)


Och så här har jag sett ut nu ikväll. Vi satt barnvakt till våra och det var bara jag som lyckades mata honom med flaska och jag fick honom att somna i min famn. Fattar ni att jag dog av mys eller?
Åh, jag är verkligen född till att bli mamma...

Imorgon blir det mera barn att ta hand om eftersom det är dags att jobba igen. Dock har jag dragit på mig en förkylning tack vare att jag stod ute i 20 minuter i bara linne igår kväll och pratade med folk, hehe... Men det var det lugnt värt! Så jag ska förmodligen vara uppe på kanten och bossa därifrån. Sen rivstartar skolan igen på måndag med en lektion, tyska, från 11.50 - 12.45! Och nu börjar den hemska torsdagen närma sig... Den 13 oktober kommer jag skriva Kemiolympiaden från 8.30 - 11.30, käka lunch och sedan skriva ett matteprov. Awesomesauce! Får chilla på oktoberfest dagen där på sen :) Ska bli så stört kul! Nu ska jag bara chilla järnet och ladda inför morgondagen.
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar