söndag 23 oktober 2011

Ögon- och örongodis

Hej! Sitter just nu och njuter av dessa underbara mäns underbara musik. De är både ögon- och örongodis på samma gång! Jag svär, skulle någon av dem dyka upp i Uppsala så skulle jag inte tveka en enda sekund. Jag skulle kidnappa dem och hålla dem fångna på mitt rum tills de blev kära i mig och vi levde lyckliga i alla våra dagar. Mmmh... vilken trevlig verklighet det skulle vara! Men tills dess så får jag nöja mig med att dregla över bilder som dessa och lyssna på deras låtar tills jag kan vartenda ord till varenda låt. Imorgon börjar "Spirit Week" på Katte, vilket innebär att eleverna klär ut sig i en hel vecka. Morgondagens tema är pyjamas och jag måste säga att det ska bli otroligt skönt att sitta i pyjamas i skolan, oavsett hur udda det kommer kännas. Jag bjuder på två fin fina låtar och så önskar jag er en trevlig start på veckan!



Well, call me selfish, call me what you will,
I don't care about you anymore. You fucked me up,
and broke my heart in smithereens.




I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.
If things go wrong we can knock it down.
And three words have two meanings,
there's one thing on my mind,
it's all for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar