söndag 23 oktober 2011

Svacka

God kväll! Har inte direkt mycket att rapportera, har hamnat i en jävla svacka just nu. Grinar för minsta lilla grej, har sämre självförtroende än vanligt och är sjukt trött hela tiden. Lägg till PMS och ni får det vrak jag är just nu. Note to self: prova aldrig kläder när du har PMS. Alla komplex du har kommer bli 1 000 000 ggr värre och du kommer börja grina i provrummet. Där har ni min förmiddag. Min eftermiddag spenderade jag i sängen där jag sov bort 3 h. Fan alltså, så himla onödigt och drygt. Jag vet att man aldrig ska förlita sig på någon annan för bekräftelse eller så, men det skulle vara så himla skönt att ha någon som kunde få mig ur den här svackan. Jag behöver lov. Och päronsplit.


En video. Mina två favoritgingers. Kan inte bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar