söndag 29 maj 2011

Lugg

Så har man då gått och blivit med lugg igen. Denna gången blev den lite för kort, men värre saker har hänt här i världen; det är inte jordens undergång! (Visst gillar ni mina tappra försök till att övertala mig själv?) Får platta den en massor och köra hårt med hårspray eller något så den inte lever sitt eget liv imorgon på Kampen. Ja, ni hörde rätt, imorgon är det då äntligen dags: Kampen. Klockan 8.00 ska alla Katteelever befinna sig vid Svandammen för att tagga till och sedan marschera till Skrapan. Pure awesomeness. Nej, nu ska jag testa hur mycket hårspray osv. hjälper och sedan ska jag titta på "Sex and the City" tills jag däckar. Ciao!


2 kommentarer:

  1. Diggar förebilden!

    SvaraRadera
  2. Snygg va? Väldigt lik den där hårbollen i Addams family dock...

    SvaraRadera