lördag 28 maj 2011

Flipped

Hejsan hoppsan! Hade tänkt skriva ett inlägg igår som beskrev känslan av att vara prov- och läxfri fram till augusti, men insåg snabbt att den känslan inte gick att sätta ord på. Så jag bestämde mig helt enkelt bara för att njuta av den istället. Idag sov jag till 12.00 ungefär och sen dess har jag bara gått upp ur sängen för att käka frukost. Hur underbart?
Har även tittat på en väldigt fin film: "Flipped". Så otroligt söt trots den klyschiga storyn.
Planerna för dagen sträcker sig så långt som till att jag tänker hämta daimglass efter jag har skrivit klart detta inlägg och det känns mer än okej faktiskt. Ikväll blir det Champions League final! Hoppas Barcelona kommer få sååååå mycket *fult ord*  i sig! Brukar aldrig följa fotboll, men nu jävlar MÅSTE Manchester United visa var skåpet ska stå.

Vaknade till ett tomt hus, ingen lapp på köksbordet och jag har ingen aning om var mina föräldrar och lillebror befinner sig. Borde jag ringa? Efter glassen kanske...

"Some of us get dipped in flat, some in satin, some in gloss;
but every once in a while, you find someone who's iridescent,
and once you do, nothing will ever compare."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar