måndag 23 maj 2011

Countdown

Bild från första gången jag var i Berlin, 2008.
Hur snygg var inte jag i svart hår? Hahhaha.

Nu till något betydligt roligare: Det är precis 1 månad kvar tills jag åker till Tyskland. För er som inte vet så har jag fått ett stipendium från PAD och Goethe institutet och får därmed 1 månads vistelse i Tyskland helt gratis! Helt underbart, blev så glad när jag fick reda på det. Sen början av april har jag väntat och nu är det alltså bara 1 månad kvar.

Sist jag var i Tyskland var i augusti innan jag började gymnasiet. Då var jag och mamma i Berlin och det var också helt underbart. Jag älskar verkligen Tyskland, kan vara därför jag frivilligt har gått med på att läsa 7 steg i tyska, hehe... Jag har fortfarande inte fått någon info om när jag flyger, vart jag flyger och var/hos vem jag ska bo. Liiiite irriterande, sånt vill man ju gärna veta god tid i förväg. Men men, det blir nog awesome :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar