tisdag 24 maj 2011

Helvetesveckan: Dag 2

Helvetesveckans andra dag blev tack gode gud inte speciellt hemsk.
Dagen började toppenbra med att jag åkte samma buss som en av Sävjas (enligt mig) sötaste killar. Alltid trevligt med lite ögongodis på morgonen, hehe... Sen kom jag då till skolan och gjorde sista NP:t för i år! Provet gick bra som tur var och efteråt satt jag med Jossan i biblioteket lite, som ni ser i föregående inlägg, haha. Vi hade ju dock engelskaprov idag, fast vi var inställda på torsdag. Men det gick också toppen, var väldigt enkelt.

Efter skolan gick jag ner på stan och träffade mamma. Vi rensade ur min garderob häromdagen vilket resulterade att hälften av den försvann. Det är så himla roligt att gå upp i vikt! Inte. I alla fall, en massa inhandlades och jag är superdupernöjd. Ska dock handla ännu mera i Tyskland såklart, hehe :D Så här kommer då mina första "outfit"-bilder. Jag har inte riktigt fått in mina Kenza poser än, men vänta bara, det kanske kommer! Ville inte vara så töntig och sätta en stor svart ruta över ansiktet, så ha överseende med vissa bilder, haha. Och eftersom blogspot är FÖR JÄVLIG när det kommer till att lägga in bilder snyggt, så har jag gjort en enda stor bild av alla mindre bilder. Tacka vetja Picnik!





Alla kläder, förutom linnet, kommer ifrån H&M, haha.



2 kommentarer:

  1. Skönt att veta att man inte är den enda som spanar in människor på bussar... xD Jag har bland annat sett personer som påminner om: Prinsen/Orlando Bloom, Eric Saade/Måns Zelmerlöw, Harry Potter... XD
    Jätte söta kläder :D<3

    SvaraRadera
  2. Haha gud va roligt! Själv har jag bara sett snygga killar, inte några som påminner om kändisar... Tack så jättemycket ang. kläderna :D <3

    SvaraRadera