lördag 7 januari 2012

Sjuk

Yo yo, här sitter jag och äter vaniljyoghurt och väntar på att alvedonen ska börja verka. Jepp, jag är sjuk. Min mesiga kropp blev så chockad av att vara på gym 2 ggr på en vecka, att den nu strejkar totalt. Halsen är tjock och alltid värst på morgonen, vilket har gjort att jag ätit endast vaniljyoghurt till frukost de senaste dagarna. Jag har den här klassiska "Det gör ont överallt"-smärtan i kroppen och mina dagar har jag spenderat i sängen framför "Sex and the City". Jag är superfrustrerad över att inte kunna träna nu när jag äntligen fått motivationen, men inser också att det är bäst att vila ordentligt så jag kan ta mig till skolan på onsdag och sedan börja ordentligt med träningen igen. Sååå... jag är sjukt uttråkad med andra ord! Så smsa gärna något skojigt eller länka någon rolig bild så jag blir lite gladare och så hörs vi när jag är på benen igen :)


Man måste älska cam-bilder ju.

1 kommentar: