måndag 9 januari 2012

Glasögon

Hej hej! Idag kom jag äntligen iväg och tränade, vilket var väldigt skönt och efterlängtat. Innan jag tog mig till gymmet, så gick jag och hämtade ut mina nya glasögon som jag hade beställt. Jag beställde två par: ett som är nästan identiska med mina gamla, bara i en bättre storlek, och ett par med lite bredare bågar. Just nu sitter jag och försöker vänja mig vid dem. I övermorgon börjar skolan igen, vilket känns lite sisådär. Visst ska det bli kul att komma tillbaka och träffa alla klasskompisar och vissa kurser ser jag fram emot, men samtidigt har jag en känsla av att jag om två veckor kommer önska att det var lov igen eftersom alla prov, labrapporter och läxor försöker dränka oss. Ikväll är det också hög tid att börja lägga sig i bra tid igen. I natt somnade jag vid 3.00, dock på grund av magkatarr, så det var inte frivilligt. Så nu tänkte jag slappa lite framför teven, kanske käka lite vaniljyoghurt (jag har blivit beroende) och sedan, runt 22.00, krypa ner i sängen och sova.
Ha en trevlig kväll!



1. Mina gamla
2 & 3. Mina nya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar