söndag 22 januari 2012

Lååååg uppdatering

Hej och hå, här var det längesen jag skrev. Har inte haft så mycket att rapportera, så ni har inte direkt gått miste om något. De två första skolveckorna är avklarade och sportlovet börjar sakta med säkert att närma sig. Nästa vecka kommer det fransmän hit, vilket innebär att vi som läser tyska och spanska förhoppningsvis kommer få en rätt chill vecka med några inställda lektioner eftersom det är rätt dumt att gå igenom nya saker med endast nio personer. På onsdag nästa vecka är det friluftsdag, men om jag har riktigt tur så kanske, kanske jag får slippa den eftersom jag ska vara med i språkolympiaden. Hihi, vilken otur alltså! Det var ju inte så att jag hoppade jämfota av glädje när jag insåg att det fanns en möjlighet att slippa friluftsdagen. Sedan på torsdagen, medan de som läser franska åker till Stockholm och har kul, då ska vi andra till reningsverket. Hur mycket roligare än Stockholm är inte det?! Aja... bara att bita ihop och hålla för näsan ordentligt.

Vad händer annars i mitt liv? Jag har gått och blivit förkyld igen vilket inte är speciellt roligt. Men något som gör sängliggandet roligare är "One Tree Hill" som jag har gått och blivit beroende av <3
Jag fullkomligt plöjer genom avsnitten och blir bara mer och mer besatt. Nathan och Haley kan vara det finaste par jag någonsin sett... Okej, nu lämnar vi det och går in på min andra besatthet: "Hungerspelen". Herregud och mamma mia, har gått förbi den boken så många gånger på Akademibokhandeln men har inte orkat pröjsa 79 kr för den, men så för några dagar sedan så använde jag mitt presentkort och fick den för 14 kr istället. Låt mig säga såhär, jag har inte läst ut en bok så fort sedan sista Harry Potter boken. Jag är så jävla fast! De två andra böckerna i triologin skickas förhoppningsvis från cdon imorgon och när de kommer så isolerar jag mig totalt tills de är utlästa. För att göra saken ännu bättre så kommer första boken ut som film i mars! Checka in trailern här nedanför! Jag längtar ihjäl mig och får rysningar i slutet av trailern när rösten räknar ner. Nej, nu ska jag sluta vara världens fangirl och fortsätta glutta på "One Tree Hill".
Peeeeeeeace out!

Ååååh bästa någonsin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar