onsdag 4 januari 2012

Mmh... uppdatering.

Tjenare tjenare! De där inläggen om Tysklandresan gick det ju lite sisådär med. Annat kom i vägen om man säger så! Jag tänker absolut skriva inlägg om den, men just nu har jag tappat lusten helt. Något jag däremot har fått väldigt stor lust med är att träna! I måndags släpade jag mitt relativt omotiverade arsle till Friskis & Svettis tillsammans med Alice och Elin och hör och häpna: jag tyckte det var roligt! I 1 ½ timme var vi där och det var så härligt. Det kändes inte som att vi tränade, utan som att vi bara hängde med varandra. En av höjdpunkterna var när vi insåg att man kunde spela spel på roddmaskinerna! Igår hade jag världens träningsvärk i överkroppen vilket var ytterst trevligt och trots smärtan så kände jag att jag ville tillbaka till gymmet. Sagt och gjort, imorse klockan 10.00 (!!) träffades alla tre i omklädningsrummet. Det blev en betydligt flummigare träning, speciellt angående maskinen som tränade insidan av låren, haha, och kanske inte lika produktiv som i förrigår, men jag tror ändå att min träningsvärk kommer vara ännu värre imorgon. Och här kommer den bästa delen! Jag känner för att träna imorgon igen :D Just nu i alla fall, sen får vi väl se hur pigg jag är imorgon, haha! Men det här är ett enoooormt genombrott för mig som kanske har tränat på gym 3 ggr sammanlagt innan den här veckan och nu vill jag bara träna mer och mer :) Det blir så himla mycket roligare när man tränar med kompisar. Så nu ska vi verkligen satsa på att behålla den här motivationen även när skolan sätter igång igen, vilket är om exakt en vecka, huvaligen! Aja, har inga roligare bilder än dessa tre egobilder. Ha det bra!


Från vänster: nyårsafton, glad tjej efter träning och just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar