lördag 25 februari 2012

Back on track

Som rubriken avslöjar, så mår jag mycket bättre nu än vad jag gjorde när jag skrev det förra inlägget. Jag vet att jag är en aning överdramatisk och självisk, men att gå från att ha haft titeln flickvän i lite mer än ett år och vara van vid att få en daglig dos av kärlek till singel och plötsligt inte får den där dosen av kärlek, trygghet och bekräftelse varje dag så vänds hela ens värld upp och ner. Det hände för nästan två år sedan och det känns mindre ovant för varje dag som går, men längtan efter att få återuppleva den där dagliga dosen igen kommer alltid finnas kvar och det är den jag måste se till att hålla i schack. Vissa dagar är betydligt svårare än andra, medan vissa går det hur bra som helst. Nätterna ska vi dock inte prata om, de är förbjudet område... Hur som helst, rejält med ego-tid och bra, peppande musik som dessa två låtar är mitt botemedel just nu. Enjoy!


Now look at me, I'm sparkling,
a firework, a dancing flame,
you won't ever put me out again.



What doesn't kill you makes you stronger, stand a
little taller, doesn't mean I'm lonely when I'm alone.
What doesn't kill you makes you stronger,
just me, myself and I.

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du är back on track! Klart att man kan sakna någon att älska och att ha någon som älskar en, men självförtroendet är det DU som får fixa själv med hjälp av din omgivning - förlita dig inte på manssläktet (de är inte att lita på ;) ) Kram Emelie

    SvaraRadera