fredag 10 februari 2012

Stillhet

Pinsamt låg uppdatering på senaste tiden, men har verkligen haft noll lust och inspiration. Jag är så trött på att få dessa svackor var och varannan vecka nu för tiden. Jag är skoltrött, jag är trött på och ledsen över att jag knappt har något socialt liv utanför skolan och jag är så helvetes trött på vinter just nu. Allt detta gör att min kropp och mitt sinne strejkar totalt. Magbesvär, yrsel och en enorm trötthet har hållit mig sällskap ett tag nu. Jag hamnar i någon slags apati ibland och kommer på mig själv med att bara ligga i sängen och titta ut genom fönstret. Varken igår eller idag orkade jag ta mig ur sängen på morgonen och blev istället liggande där hela dagen. Har tittat klart på en och en halv säsong av "One Tree Hill" och sovit. Det känns som att jag skulle kunna sova flera dygn i sträck. Jag vill inte må såhär. Jag vill vara glad och ha roligt, men jag vet inte hur jag ska göra för att ta mig dit. Jag har försökt så mycket förut, att jag helt enkelt har tappat lusten att försöka mera. Jag vet att det låter dumt, men för en gång skull så skulle jag vilja att jag slapp försöka och övertänka allt. Att något bra skulle hända och jag skulle slippa bli besviken. Tills dess försöker jag fylla ut tystnaden med musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar