måndag 19 mars 2012

När är det lov?

Hej hopp! Är inte på topp fysiskt just nu, har kämpat med kräkhosta och snorig näsa i nästan tre veckor nu, varav en vecka med hög feber. Är så förbaskat trött på att hosta och att mina näsborrar jävlas genom att turas om att täppas igen totalt. Samtidigt som jag måste hantera förkylningen måste jag också hantera alla biverkningar från den och medicinerna som såklart ska jävlas med magen. Jag kommer ALDRIG bli bästa vän med min mage, den är för mesig och opålitlig för min smak... Så jag har mer eller mindre legat golvad i tre veckor, har varit i skolan två dagar sedan 6:e mars... Samtidigt vågar jag inte riskera att komma tillbaka till skolan för tidigt eftersom det då finns risk att jag sjuknar om rejält igen sedan. Just nu kör jag på "Vila mig frisk"-metoden och spenderade min måndag utsträckt i soffan där jag varvade sömn med TV och mat. Nu ska jag återgå till vilandet och bjuder på en bild där jag visar hur cool min skoltröja är. DK ftw! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar