lördag 17 september 2011

Höstdepp

Hej alla fina människor! Hur går det med att hålla tummarna för att något roligt ska hända? Än har jag inte sett någon framgång, vilket suger. Det händer ingenting just nu. Jag går i skolan, pluggar inför prov och jobbar. Det "roligaste" som händer mig den kommande veckan är att jag ska till doktorn och bli tappad på blod. Yaaaay! Har också fått en släng av allmän höstdepression eftersom jag helt plötsligt inte kan hitta någon trevlig egenskap eller talang hos mig själv. Jag vet att man inte ska förlita sig på någon annan för att få bekräftelse av sitt eget värde, men just nu skulle jag verkligen behöva någon som höll om mig och berättade för mig hur jävla grym jag egentligen är. Blir heldag på Fyrishov imorgon eftersom jag ska hjälpa lillebror att finslipa sin simning, så kommer vara en riktigt fult litet russin framåt fyra när jag slutar jobba. Awesomesauce. Verkligen. Nej, nu ska jag sluta skriva deprimerande skit i bloggen och försöka plugga lite fysik och kemi istället. Jag hoppas verkligen att ni får en roligare lördag än jag.

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag kunde vara i Sverige och säga till dig hur bra du är, men det får väl duga med en kommentar i din blogg i stället. Du är awesome Hanna och du anar inte hur mycket jag saknar att gå armkrok med dig, det är ingen här borta som man kan göra det på "/
    Saknar dig

    SvaraRadera
  2. Du är och har alltid varit awesomesauce.

    SvaraRadera