söndag 11 september 2011

Back to work

Hej alla glada! Idag började jag jobba igen och det var riktigt roligt! Jag har verkligen världens bästa kollegor som får mig att skratta tills jag kiknar och samarbetet är helt perfekt. Alla barn var supersnälla och det känns som att det kommer bli en toppentermin. Kulturnatten var väldigt trevlig. Spenderade kvällen med mina fina vänner Josef och Erik. Vi gick på vår gamla kemilärares vernissage och sedan åt vi pannkakor i stadsträdgården. Har inte så mycket mer att komma med  tyvärr, mitt liv är relativt händelselöst just nu. Om ni vill ha regelbunden uppdatering så får ni hjälpa till genom att hålla tummarna för att något spännande händer!
Ha en fin söndagskväll och låt inte måndagsångesten äta upp er :)


Suddig bild från jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar