lördag 16 juli 2011

Home sweet home

Hej allihopa! Taskig uppdatering på sista tiden, men nu är jag tillbaka i Sverige igen. Lite mer än en vecka för tidigt, men den historian orkar jag inte ta just nu. Hade det i alla fall superbra de 19 dagar jag var där. Nu är jag hemma i lilla Sävja igen och jag diggar det. Hem ljuva hem är nog världens mest sanna kliché. Tryggheten av att vara i sitt eget hem är verkligen underbar.
Igår och idag har vi satt igång med ett nytt projekt här hemma: mitt och brorsans rum. Jag har införskaffat mig två byråer, en bokhylla, en spegel och lite småprylar för att snygga till mitt rum. Resultatet blev awesome. Rummet känns betydligt mer vuxet och organiserat. Ska ta foton och lägga upp här imorgon när allt är färdigt.

Sitter här och funderar på vad för intressant jag kan skriva om, men kommer faktiskt inte på något. Känner mig fortfarande avslagen efter resan och lite allmänt borta, men förhoppningsvis släpper det inom en snar framtid. Funderar på att spela lite Sims för att fördriva tiden och tvinga tankarna åt ett annat håll en liten stund. Ja, så får det bli. Tills vi hörs nästa gång så tycker jag att ni kan lyssna på den här låten, den är underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar