tisdag 19 juli 2011

Ruuuubriiiik....

Hejsan! Har (som vanligt) inte speciellt mycket vettigt att komma med idag heller!
Tidigare idag var jag och pappa och såg den sista Harry Potter filmen. Och ja, jag grät.
Tårarna bara forsade och jag fick kämpa hårt för att inte börja hulka högt i biosalongen.
Blev väldigt upprörd när killen bredvid mig somnade mitt i striden på Hogwarts. Är man trött så går man inte på en film som är 2h lång, då stannar man hemma och sover istället för att vanhedra Harry Potter serien!!! Haha, märks det att jag är ett troget HP-fan?

Imorgon ska jag hem till min underbara vän Emma och ha en mysig tjejkväll! Ska bli riktigt roligt och känner jag henne rätt, vilket jag tror jag gör efter 15 års vänskap, så kommer det bli många skratt :D Ska ta med mig kameran så det kanske blir lite roliga bilder att lägga upp här :)
Bjussar på några egobilder eftersom jag vet att ni älskar att beundra min skönhet! ;)


Bilden i mitten visar min älskling. Stativ is the shit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar