fredag 29 augusti 2014

Ett stycke självdiciplin sökes...

Alltså, det är rent ut sagt PINSAMT hur många gånger jag sagt till mig själv att "Ikväll ska jag sätta mig ner och uppdatera bloggen ordentligt!". Ser denna blogg ut att vara uppdaterad? Inte direkt. När jag åkte hit till Sverige på semester den 27:e juni minns jag klart och tydligt hur jag tänkte att "Nu när jag har ledigt i 9 veckor så kommer jag kunna fixa till bloggen inför hösten!" Idag är det fredagen den 29:e augusti, på söndag åker jag tillbaka till Schweiz och först NU får jag tummen ur röven. Skamligt.

Jag vet inte ens var och hur jag ska börja återberätta allt, det har gått så himla lång tid sedan sist. Jag får nog utgå från bilderna och köra en månadsvis sammanfattning, bättre än så kommer det nog inte bli, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar