lördag 4 augusti 2012

Bulgarien '12

Hejsan hoppsan! Längesedan det blev uppdaterat här. Tänkte slänga in ett litet inlägg om Bulgarien-resan. Bilderna här under sammanfattar resan rätt bra. Det var galet varmt hela tiden, säkert en bra bit över 30 grader varje dag. Det blåste rätt kraftigt som tur var, hade det varit vindstilla hade vi förmodligen gått under. Vi spenderade mycket tid vid poolen och stranden och på något sätt lyckades jag bränna mina knän rejält. Jag passade såklart på att införskaffa mig en massa härliga märkeskopior, bland annat Prada-kopian som bilden visar. Älskar den och den kommer passa perfekt som skolväska nu i höst. Jag läste även flitigt i "Kampen om Järntronen" och lyckades läsa ut den. Fick lite smått ångest och lyckades beställa bok nr. 2 från Bulgarien så den kom i brevlådan dagen efter att vi kom hem till Sverige. Resan var väldigt trevlig och det var skönt att få känna på riktig rejäl värme den här sommaren. Nu känner jag mig lite mer redo för att börja skolan igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar