lördag 19 maj 2012

Wazzaaaaaaaaaaaaa?!

Fin rubrik va? Rubriker är verkligen inte min starka sida. Hur är det med er alla fina människor där ute? Själv börjar jag sakta men säkert att må bättre. Det går med bebissteg, men hellre det än att det inte går alls. Vårterminen börjar lida mot sitt slut vilket är så skönt att jag inte ens kan uttrycka det i ord. Det jag har kvar i skolan innan det efterlängtade sommarlovet börjar är muntliga NP i engelska, NP i matte C och ett kemiprov. Känns helt okej, även om matten ger mig ångest blandat med raseri. Snart är det även dags för Katte-Skrapan-kampen! Det var galet roligt förra året, även fast vi förlorade. Dock är jag konflikträdd som satan, vilket gör att jag har lite smått ångest inför alla Skrapanmänniskor. Förra året hade jag och en klasskompis gått på toa innan vi gick och satte oss och för att komma till Katte-läktaren behövde vi gå igenom Skrapans läktare. Jag har aldrig känt mig så liten och förnedrad i hela mitt liv. En hel läktare som buade åt en är inget att leka med. Okej, det var väl kanske inte direkt riktat personligen mot mig, men hemskt var det ändå. Och om Katte förlorar i år igen så planerar jag att undvika Facebook i några dagar, alternativt dölja alla händelser från folk som går på Skrapan. Haha, tänk så konflikträdd man kan vara! Nej, nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt "Supernatural" som jag har blivit beroende av. Dock är jag nästan alltid livrädd när jag tittar på den, så nattlampan kommer inte försvinna på ett bra tag om jag säger så, haha!
Ha en trevlig lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar