torsdag 24 maj 2012

Bla bla bla...

Hello hello! Här sitter jag och mår bra! Ärligt talat, finns det något bättre än nytvättat hår? Jag ska vara väldigt fåfäng nu och säga att JAG ÄLSKAR MITT HÅR! Sitter och drar fingrarna igenom det non stop och förundras över hur mjukt det är, haha <3 Jag sitter i pyjamas och planerar att titta på något avsnitt av någon serie innan jag lägger mig tidigt eftersom jag imorgon kommer skriva matte nationella från 8.30 - 12.30. Yeeeey... Usch och fy, stora prov är verkligen inte min starka sida! Jag bara hoppas att det inte är allt för svårt och att jag lyckas fixa åtminstone ett VG så jag får det som slutbetyg i kursen. Har inget speciellt vettigt att skriva... Var och shoppade loss på stan häromdagen och köpte skor ensam för första gången i hela mitt liv, haha! För 249 kr fick jag två par skor varav ett jag har totalt kärat ner mig i. Supersköna och jättefina och jag tänker gå i dem hela sommaren lång. Kanske slänger upp någon bild på dem imorgon eller så. Nej, nu ska jag ta och borsta tänderna!
Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar